Morsdag present: Avslappningspresent

Massage

Mamma är nog en av de som behöver slappna av väldigt mycket, efter att ha tagit hand om dig, eller om hon fortfarande gör det. Ta hand om henne! Köp en ordentlig avslappningspresent. Ge henne en liten recharge upplevese där hon kan ladda sina batterier för dina syskon (eller för dig). Jag lovar hon kommer bli glad. Och behöver du hjälp med att välja så fråga de som arbetar med massage, själv har jag bara haft oljemassage så jag kan inte riktigt uttala mig om annat. Oljemassage som present är inte heller dåligt. Annars om du inte hittar någon intressant massage kan du köpa en massagestav (för nacke) eller andra massage produkter.


Perfekta avslappningspresenten


Spabehandlig som present

Alla kvinnor gillar att bli omhändertagna och pysslas om, mammor är inget undantag. En spabehandling kan göra henne gott. Det finns många olika typer av spabehandlingar, för kropp, för själ, för hud, för energi. Oavsett vad du väljer så kommer du välja en vinnare. Jag kan rekommendera spabendling för huden, gav bort den i present en gång och hon som fick den blev så nöjd med presenten att hon gick och köpte behandlingen en gång till en vecka senare.


En skön present som ger nya krafter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0